
شهيد قهرمان حسين پور
- تاریخ تولد: 1347/12/10
- فرزند: ولي
- تاریخ شهادت: 1365/12/05
وصیتنامه
:بسمه تعالى وصيت نامه برادر شهيد قهرمان حسين پور ((ولاتحسبنالذين قتلو فى سبيل الله امواتا بل احياء عندربهم يرزقون )) ((قرآن كريم )) مپنداريد كسانى كه در راه خدا جنگ وقتال مى كنند از مردگانند بلكه آنها زنده هستند و در نزد پروردگارشان روزى مىخورند . با درود به رهبر كبير انقلاب اسلامى ايران و درود به ارواح پاك شهدا و سلام به رزمندگان اسلام وصيت نامه خود را شروع مى كنم . اولين وصيتم كه در اعماق قلبم تپش مى زند و مى خواهد مرا بدان سوى بكشد احترام به شهداو به خانوادهاى شهدا مى باشد و همچنين تنها نگذاشتن امام مى باشد زيرا امام تنها مردى بود كه پس از 1400 سال بار ديگر اسلام را در ميان همه مردم ايران زنده كرد و مرا با شهادت آشنا ساخت . آرى در ميان بزرگ مردان خمينى چون نور مى درخشد . برادرانم آرزوى من فقط خدمت به اسلام و انقلاب اسلامى بود ولى افسوس كه نتوانستم به عهد خود وفاكنم و من به سوى لقاء الله رفتم و شما مانديد در انقلاب اسلامى ايران و خواهشم از شما برادران و خواهران اين است كه نعمتى كه خداوند در اختيار ما گذاشته از دست ندهيد و در راه آن مثل كوه استوار باشيد . آرى ما رفتيم و انقلاب را تنها گذاشتيم ولى راه و هدفمان باقى ماند تا شما از آن استفاده نموده و راهمان را ا ادامه بدهيد . بخدا سوگند كه من هيچ آرزويى غير از شهادت نداشتم و اينك به آرزوى خود عاجزانه رسيدم و خوشحال هستم كه خداوند بزرگ اين نعمت را به من بخشيده ويك خواهش ديگر از پدر و مادر دارم كه مرا در دامن پروراندهاند و يك جوان ساختند كه بتوانم به انقلاب خدمت كنم . اى پدر و مادر مهربانم زحمات خود را ببخشيد و از گناهان گذشته من بگذريد زيرا شما مرا بزرگ كرده بوديد تا براى شما خدمت كنم ولى به درجه شهادت نايلگشتم .مادر ازشهادت من گريه نكن بلكه افتخار كن كه چنين فرزندى بدنيا آوردهاى كه توانست در راه اسلام ثابت قدم باشد . برادران و خواهران عزيزم كه در راه من جانسوزى مى كنيد خواهشم اين است كه بر سر قبر من گريه نكنيد زيرا منافقين از اين عمل سوء استفاده مى كنند . ما رفتيم اما شما سعى كنيد قدس را آزاد كنيد و با امام در آنجا دعاى وحدت بخوانيد . والــــســــلام وصيت نامه برادر شهيد قهرمان حسين پور 11/5/1365