
شهيد نوراله غلاميان
- تاریخ تولد: 1344/00/00
- فرزند: محمدعلي
- تاریخ شهادت: 1363/12/23
وصیتنامه
1548180 نورالله غلاميان بسم الله الرحمن الرحيم من نورالله غلاميان فرزند محمد على در خط رهبر عاشق امام زمان و مجاهد فى سبيل الله براى دفاع از كشور و ملت مسلمان ايران و براى يارى دين مبين اسلام عاشقانه و داوطلبانه عازم جبهه هاى حق عليه باطل شدم تا با خون خويش درخت اسلام را آبيارى نمايم و كليد نجات مظلومان از دست ظالمان تاريخ گردم من چون مقلد و راهرو راه امام امت بودم به فرمان الهى اش لبيك گفتم و سراسيمه و با جان و دل خود را در اختيار اسلام كشور و رهبر كبير انقلاب قرار دادم اميدوارم با خون من و دوستانم اذهان امت مسلمان هر چه بيشتر متبلور شود و هر روزش از پيش به يارى انقلاب عزيزمان بشتابند من خود را لايق شهادت نمى دانم اما اگر اين فيض عظمى مرا هم در بر گرفت چند كلامى به عنوان وصيت خدمت امت حزب الله و خانواده قهرمان خويش عرضه ميدارم من به عنوان يك خدمتگذار از امت شهيد پرور كشور عزيزم ايران تقاضا مى كنم همچنان كه در صحنه بوده اند از اين به بعد نيز حضورشان را حفظ كند و لحظه اى از پا ننشينند تا دشمن مجال هيچ كارى را نداشته باشد آنانى كه توانايى جبهه رفتن را دارند به جبهه رفته و آنانى كه توانايى را ندارند پشت جبهه را گرم نگهدارند از خواهران مسلمان و انقلابيم مى خواهم ؟؟؟ نمايند صحبت ديگرم با اقوام و خويشاوندانم مى باشد از آنها مى خواهم از رفتن بچه هايشان به جبهه جلوگيرى نكنند . به ماديات اهميت كمترى داده بيشتر معنويات را مورد توجه قرار بدهند. از پدر بزرگوارم درخواست مى كنم بعدا برادرانم را چنان تربيت كند تا در آينده سربازانى فداكار براى اسلام و قرآن شوند پدر جان اگر من فرزند بدى برايتان بودم شما مرا به بزرگوارى خويش ببخشيد و زحماتتان را بر من حلال داريد مادرم تو از همه بيشتر برايم زحمت كشيدى و تو از همه بيشتر بر من حق دارى مادر جان من كه لايق نبودم در اين دنيا حق شما را ادا كنم اما اميدوارم كه شما همانطور كه مرا با اخلاص عازم جبهه نموديد همانگونه ؟؟؟ خويش را بر من حلال داريد مادرم خواهشم از شما اين است كه در فراق من نناليد و با صبرتان علاقه وافر خويش را به اسلام جلوه گر بسازيد از شما مى خواهم شبها بر سر مزارم بيائيد تا از وجود مباركتان روحم شاد گردد. برادر بزرگوارم از شما تقاضا مى كنم بعد من به پدر و مادر بيشتر برسى و بيشتر احوالشان را جويا باشى و تا حد امكان گرهاى آنان را حل كن خواهرم فاطمه از تو مى خواهم زينب وار در فراقم صبر را پيشه كنى و براى گريه و شيون ننمايى از شما خانواده محترم درخواست مى كنم چنانچه كسى از من طلبى داشته باشد به ؟؟؟